KERSTCONCERT 2023 DOOR HÉT CONCERTKOOR

30 november 2023
donderdag
- € 39,00

Kerstconcert van Hét Concertkoor, 17 december 2023, 15:00 uur in Schouwburg de Maagd, Bergen op Zoom.

Beethoven – Pianoconcert No. 3 OP. 37.
Cherubini – Missa Solemnis No. 2 d-moll.

Op zondagmiddag 17 december 2023 bent u van harte welkom om te komen luisteren en kijken naar een uitvoering van het 3e pianoconcert van Ludwig van Beethoven met als

pianosolist Viktor Kharenko

Daarna brengt Hét Concertkoor de Missa Solemnis, nr. 2 van Cherubini ten gehore. De veelzijdige Luigi Cherubini, een tijdgenoot van Beethoven en Mozart, componeerde onder andere vele opera’s, missen, cantates en pianosonates.

Zijn prachtige Missa Solemnis is nieuw repertoire voor Hét Concertkoor en daarmee hebben wij als koor de primeur om deze mis als eerste uit te voeren in Nederland.

Solisten

Tetiana Yefimenko, sopraan – Yuliia Postavnicha, alt   –  Charlotte Stoppelenburg, alt

Joris Bosman, tenor   –    Alex Vermeulen, tenor – Kris Belligh, bas

Hét Concertkoor wordt uitgebreid met in Nederland verblijvende Oekraïense professionele zangers en professionele koorzangers .

Het Amsterdam Mendelssohn Chamber Orchestra zorgt voor de muzikale begeleiding.

Dit alles onder leiding van dirigent André Telderman.

Uitvoering:         Zondagmiddag 17 december 2023, aanvang 15:00 uur.

Locatie:                Theater de Maagd in Bergen op Zoom.

Tickets

PREMIUM TICKETS  € 39,00, zaal rij 7 t/m 14 en 1e balkon rij 1 t/m 4, alleen verkrijgbaar via email info@hetconcertkoor.nl  of bestel knop hieronder.
THEATER TICKETS € 35,00 1e rang, € 29,00 2e rang via de schouwburg de Maagd Bergen op Zoom.

PREMIUM TICKETS                                          THEATER TICKETS  1e en 2e rang via de Maagd

stuur een email naar info@hetconcertkoor.nl
of via onderstaande knop

Ticket Prices